Terveyskauppa Ecorellan verkkokaupan toimitusehdot

Verkkokaupan tuotteita myy Terveyskauppa Syli Oy, aputoiminimi Terveyskauppa Ecorella (y-tunnus 3009525-8, ALV-tunnus FI30095258), Tervasharjunkatu 1, 45720 Kuusankoski. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Valitettavasti emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.ecorella.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankki, Nordea, DanskeBank, Tapiola, Aktia, Nooa Säästöpankit, Paikallisosuuspankit, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksupalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy y-tunnus 2196606-6) ja näkyy maksun saajana tiliotteella. Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Toimitustavat ja toimituskulut

Keräämme ja postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Paketit lähtevät meiltä pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta. Joskus tilausten käsittely saattaa kuitenkin ruuhkautua ja toimitusajat voivat hiukan venyä.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella.

Postipaketti

Nouto lähimmästä postitoimipisteestä. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Itellalta ilmoituksen. Huomaathan, että Itella ilmoittaa pakettien saapumisista ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla. Paperinen saapumisilmoitus lähetetään vain siinä tapauksessa, jos vastaanottaja ei ole ilmoittanut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. On siis tärkeää, että tilatessasi syötät ajantasalla olevat yhteystiedot.

Postin pakettiautomaatti (entinen SmartPOST)

Hae pakettisi ilman jonotusta lähimmästä Postin pakettiautomaatista silloin, kun sinulle sopii. Saat tekstiviestillä tiedon, kun paketti on noudettavissa. Katso Postin pakettiautomaattien sijainnit täältä: www.posti.fi/smartpost/. Huomaathan, että tekstiviestin saatuasi pakettia säilytetään pakettiautomaatissa 7 vrk.
Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin

Matkahuolto Lähellä-paketti

Noudetaan K–market-myymälästä.
Mahdollistaa noutamisen myöhään iltaisin ja viikonloppuisin.
Perillä tavallisesti seuraavana arkipäivänä lähettämisestä.
Vastaanottajalle ilmoitetaan tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa
Noutamista odottavaa lähetystä säilytetään kaksi viikkoa.

Nouto liikkeestä

Voit noutaa tilauksesi myös ilman toimituskuluja Kouvolasta, Kauppakeskus Veturin myymälästämme. Osoite on: Tervasharjunkatu 1, 45720 Kuusankoski.
Muistathan, että tilaus on noudettavissa vasta, kun olet saanut vahvistuksen siitä, että tilaus on kerätty ja noudettavissa. Tämä on siis eri myöhemmin lähetettävä viesti kuin heti tilauksen jälkeen automaattisesti lähetetty tilausvahvistus. Lähetämme noutovahvistuksen sekä sähköpostilla, että tekstiviestitse. Yleensä noutotilaukset ovat noudettavissa viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Huomaathan, että käsittelemme tilauksia vain arkipäivisin.

Palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautus on sinulle maksutonta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta. Pakkaa ja pehmusta lähetys huolellisesti.

Pyydämme ilmoituksessanne ilmoittamaan
Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)
Tilaajan tiedot
Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle
Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Reklamaatio

Jos toimitettu tuote on vioittunut, ota pikimmiten meihin yhteyttä.

Palauttaminen Helposti-koodilla
Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin.

Jos sinulla on kysyttävää, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse ecorellaveturi@gmail.fi tai puhelimitse 0503112348.


Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta Terveyskauppa Sylille(aputoiminimi Terveyskauppa Ecorella). Virheilmoituksen saatuamme neuvottelemme asiakkaan kanssa sopivasta ratkaisusta.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun asiakas on lunastanut tilauksensa. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Jos palautettu tuote ei ole em. uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Mahdollinen tuotteen takaisin lähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme.

Tarjouskoodit ja alennukset

Terveyskauppa Sylin(aputoiminimi Terveyskauppa Ecorella) markkinointikanavissa julkaistaan toisinaan tarjouskoodeja verkkokauppaamme. Prosenttimuotoinen alennus annetaan vain normaalihintaisista tuotteista. Jos ostoskorissa on tarjoustuotteita, niin tarjouskoodilla näistä ei saa enää ylimääräistä alennusta. Näissä tapauksessa alennuskoodin alennus lasketaan vain ostoskorin normaalihintaisista tuotteista.

Erityisissä alennuskampanjoissa saatamme rajoittaa alennuskoodin käyttöä yhteen kertaan per asiakas. Tämä tarkoittaa sitä, että koodia voivat käyttää vain rekisteröityneet/kirjautuneet asiakkaat ja vain yhden kerran.

Tietosuoja

Terveyskauppa Syli Oy(aputoiminimi Terveyskauppa Ecorella)käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Kerättävät tiedot ja käyttötavat on kuvattu erillisessä rekisteriselosteessa www.ecorella.fi.

Terveyskauppa Sylin(aputoiminimi Terveyskauppa Ecorella)verkkosivujen ja asiakkaan välillä on suojattu yhteys. Maksuvaiheessa asiakas siirtyy ulkopuolisen maksunvälittäjän sivulle, joka vastaa oman palvelunsa tietosuojasta. Terveyskauppa Sylin(aputoiminimi Terveyskauppa Ecorella)sivujen ja maksunvälittäjän sivujen välillä siirretään salatun yhteyden kautta tilauksen tiedot sekä maksutapojen yhteydessä kuvatut asiakastiedot.

Tuotevastuu ja vahingonkorvaukset

Pyrimme aina myymään virheettömiä tuotteita, mutta toisinaan voi mukaan eksyä virheellinen kappale. Kannamme yhdessä tavarantoimittajiemme kanssa lain mukaisen vastuun virheistä ja tuotteen aiheuttamista vahingoista. Virhetapauksissa pyrimme aina ensin ratkaisemaan ongelmat yhdessä asiakkaan kanssa.

Toimitusehtojen muuttaminen

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Sovellettava laki ja erimielisyyksien ratkaiseminen

Terveyskauppa Sylin(aputoiminimi Terveyskauppa Ecorella) ja asiakkaan välisessä sopimussuhteessa sovelletaan Suomen lakia.

Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).